සත්තු අනෙකාව හඳුන ගන්නෙ ඉව කරල. මිනිස්සු අනෙකාව හඳුනගන්නෙ තමන්ව අර්ථ ගන්වල - අමිල ජයකොඩි
සත්තු පළමුව අනෙකාව ඉවකරනව. ඒ නිසා සත්තුන්ට දෙවනුව ඉව ඇතුලෙ ලෝකයේ ගැලපීම් හමුවෙනව.
සත්තු පළමුව අනෙකාව ඉවකරනව. ඒ නිසා සත්තුන්ට දෙවනුව ඉව ඇතුලෙ ලෝකයේ ගැලපීම් හමුවෙනව.
ප්රජාතන්ත්රවාදී රාජ්යයන් තුල ස්ථාපිත වී ඇති වර්තමාන ප්රභූ දේශපාලනය යනු නූතනත්වයේ නිෂ්පාදනයකි.
ශ්රී ලංකාවේ අතීත උරුමය ලොවට හඳුන්වා දීමේ ගෞරවය බොහෝ විට හිමි වන්නේ විදේශික වියතුන්ට ය. රොබට් නොක්ස්, ජෝන් ඩේවි, එමර්සන් ටෙනන්ට්, හෙන්රි පාකර්, එච්.සී.පී. බෙල් වැනි වියත්තු ඒ අතර ප්රධාන වෙති.
වාමාංශික සිතීම සහ බුර්ෂුවා සිතීම අතර වෙනස කුමක්ද යන්න පිළිබඳව අප විවිධ අයුරින් අදහස් ඉදිරිපත්කොට ඇත.
ඊනියා නිදහස සැමරීම
රාජ්ය දෘෂ්ටිවාදය යනු කුමක්ද? එය කිසියම් ආකාරයකට සංවිධිතව දැක්විය හැකි දෙයක් ද?
වත්මන් රාජපක්ෂ ආණ්ඩුව බලයට ගෙනා, බහුතරයක් භික්ෂුන් වහන්සේලාත්,
නැවතත් දිගු විරාමයකින් පසුව තමයි මේ ලියන්නේ.
ජාතික ජන බලවේගය (ජාජබ) විසින් ‘අර්බුදය ජයගැනීමට කඩිනම් ප්රවේශයක්’ යනුවෙන් නම්කරන ලද ප්රකාශනයක් පසුගිය දෙසැම්බරයේදී ප්රසිද්ධ කරන ලදී.
ලෙනින් තමන්ගේ ‘කළ යුත්තේ කුමක් ද?’ යන ගැටලුව අරභයා ඉදිරිපත් කළ ප්රවාදය
Jan-Erik Olsson කියන්නේ ස්වීඩන ජාතික බැංකු මංකොල්ලකාරයෙක්.
දෘෂ්ටිවාදයේ පැවැත්ම පිළිගන්නා අයගේ ස්ථාවරයන් කිසිසේත් සමජාතීය ලෙස සංලක්ෂිත කළ නොහැකිය.
මාධව රුවන්පතිරණගේ “ඊලන් මස්ක් හරහා ලෙනින්ගේ සමාජවාදය” ලිපිය නැවත කියැවීමක්!
__________________________________________________________________________________________________
ධනේෂ්වර සංවර්ධන මොඩලයට පක්ෂව වාමවාදී, ජාතිකවාදී, ලිබරල්වාදී, පරිසරවාදී දේශපාලන නායකයින් එක පෙළට සිටගන්නා මොහොතක් පැමිණ ඇත.