තුවාලයක් නැති තැනක හිංසනයක් නැද්ද? [ප්රදීප් ජෙගනාදන්ට පිළිතුරකි]
බලයක් රහිත තැනෙක එනම් බලයක් සාධාරණීකරණය වී නොමැති රාමුවක් තුල කරන බලහත්කාර ඉල්ලීම් හිංසනයක් විය නොහැකි බව ජෙගනාදන්ගේ තර්කයකි.
බලයක් රහිත තැනෙක එනම් බලයක් සාධාරණීකරණය වී නොමැති රාමුවක් තුල කරන බලහත්කාර ඉල්ලීම් හිංසනයක් විය නොහැකි බව ජෙගනාදන්ගේ තර්කයකි.
මේ ලිපියේ පළමු කොටසින් අප පෙන්වා දුන්නේ “ප්රජාතන්ත්රවාදය” ලෙස ලංකාවේ ක්රියාත්මක වන ද්වි-පක්ෂ ක්රමය
තලේබාන්වරු ආයුධ බලයෙන් ඇෆ්ගනිස්ථානය අල්ලා ගන්නවාත් සමඟම මුළු ලෝකය පුරාම සසල කරපු සිද්ධියක් වුනේ
අදින් හරියටම වසර 30කට පෙර සිදුවූ සෝවියට් දේශය බිඳ වැටීමේ කතාව
1979දී නත්තල් දින සන්ධ්යාවේ, සෝවියට් හමුදාව ඇෆ්ගනිස්තානයට සේන්දු වූයේ,
පිරිමින් තම පෙම්වතිය හෝ බිරිඳ ඔවුන් සමඟ සටන් කරන විට, ඔවුන්ට බොහෝ විට වේදනාවක් හා කෝපයක් දැනේ.
ධනවාදයට එරෙහි විමුක්ති දේශපාලන මාවතක් එළි පෙහෙළි කර ගැනීමෙහිලා ස්ලවෝජ් ශිෂැක්ගේ න්යායික වෙහෙස අප වෙත ආලෝකය සපය යි.
පසුගිය කාල පරිච්ඡේදය තුළ දැකිය හැකි මුලික කරුණක් වුවේ අප පක්ෂය හා පක්ෂයේ නායක
මේ මිනිස්සු පන්සල් ආරක්ෂා කරන, බුදුදහම ආරක්ෂා නොකරන ජන කොටසක් බව කියන්නට අපිට දිනපතාම දැන් සාක්ෂි ලැබෙමින් තියෙනවා.
ලෝකයේ බොහෝ රටවල ක්රියාත්මක වන්නේ ද්වි පක්ෂ යාන්ත්රණයයි.
කොවිඩ් 19 මහ වසංගතය පෙර වසංගතයක අවසාන අත්දැකීම් හමුවෙන්නෙ අවුරුදු 90 ට පෙර.
රාජකාරි කටයුතු සඳහා ඊජිප්තුවට ගිය සෑම විටෙක, සහ ඉන් මිදුනු සැමවිටම පාහේ මහා පිරමීඩ, අනෙක් පිරමීඩ මෙන්ම ඊජිප්තු කෞතුකාගාරය පීරමින් තොරතුරු සෙව්වෙමි.