එන්න, අපිත් එක්ක හිටගන්න!
පසු ගිය කාලය පුරා ස්ත්රීන්ට එරෙහි හිංසනය සම්බන්ධයෙන් සාකච්ඡාවක් ඇති කර ගැනීමට විශාල පිරිසක් විසින් ප්රයත්නයක් දරමින් පවතිනවා.


පසු ගිය කාලය පුරා ස්ත්රීන්ට එරෙහි හිංසනය සම්බන්ධයෙන් සාකච්ඡාවක් ඇති කර ගැනීමට විශාල පිරිසක් විසින් ප්රයත්නයක් දරමින් පවතිනවා.
දැං අපි දන්නව අවුරුදු පන්දාහකට විතර කලින් ඇරඹුනු ඉන්දු නිම්න ශිෂ්ඨාචාරයට අයත් භූමියේ තමයි වර්ථමාන ඇෆ්ඝනිස්ථානය තියෙන්නෙ කියල.
මතක තරමින්, ඒ 2007 වැනි වර්ෂයක දී ICT ආයතනය වෙනුවෙන් ‘අපේ ශ්රී ලංකා’ ගීතය නිර්මාණය කරමින් සිටි අවධිය යි.
මිනිසුන් ජීවත්විය යුතු ආකාරය, ලෝකය දැකිය යුතු ආකාරය, දූ දරු, දෙමාපිය, සැමියා-බිරිඳ ඥාතීන්-මිත්රාදීන් අතර
ගෝලීය covid 19 වසංගතය කාර්යක්ෂමව කළමනාකරණය කිරීමට අපෝසත් වීම හේතුවෙන්
බලයක් රහිත තැනෙක එනම් බලයක් සාධාරණීකරණය වී නොමැති රාමුවක් තුල කරන බලහත්කාර ඉල්ලීම් හිංසනයක් විය නොහැකි බව ජෙගනාදන්ගේ තර්කයකි.
මේ ලිපියේ පළමු කොටසින් අප පෙන්වා දුන්නේ “ප්රජාතන්ත්රවාදය” ලෙස ලංකාවේ ක්රියාත්මක වන ද්වි-පක්ෂ ක්රමය
තලේබාන්වරු ආයුධ බලයෙන් ඇෆ්ගනිස්ථානය අල්ලා ගන්නවාත් සමඟම මුළු ලෝකය පුරාම සසල කරපු සිද්ධියක් වුනේ
අදින් හරියටම වසර 30කට පෙර සිදුවූ සෝවියට් දේශය බිඳ වැටීමේ කතාව
1979දී නත්තල් දින සන්ධ්යාවේ, සෝවියට් හමුදාව ඇෆ්ගනිස්තානයට සේන්දු වූයේ,
පිරිමින් තම පෙම්වතිය හෝ බිරිඳ ඔවුන් සමඟ සටන් කරන විට, ඔවුන්ට බොහෝ විට වේදනාවක් හා කෝපයක් දැනේ.
ධනවාදයට එරෙහි විමුක්ති දේශපාලන මාවතක් එළි පෙහෙළි කර ගැනීමෙහිලා ස්ලවෝජ් ශිෂැක්ගේ න්යායික වෙහෙස අප වෙත ආලෝකය සපය යි.
පසුගිය කාල පරිච්ඡේදය තුළ දැකිය හැකි මුලික කරුණක් වුවේ අප පක්ෂය හා පක්ෂයේ නායක
මේ මිනිස්සු පන්සල් ආරක්ෂා කරන, බුදුදහම ආරක්ෂා නොකරන ජන කොටසක් බව කියන්නට අපිට දිනපතාම දැන් සාක්ෂි ලැබෙමින් තියෙනවා.