ශෂිකා නිසංසලා : ++ ලතු නැත lද පොබයන ඈ ලවනත ++ : මංජුල වෙඩිවර්ධන
ඇත්තම කියනවා නම් ශෂිකා නිසංසලාව මුලින්ම මතක හිටියෙ ඇගේ පෙනුම හින්දා මිසක් ගැයුම් හින්දා නෙමෙයි. ආදරය කරන්න හිතෙන පෙනුමක් තිබ්බෙ.
ඇත්තම කියනවා නම් ශෂිකා නිසංසලාව මුලින්ම මතක හිටියෙ ඇගේ පෙනුම හින්දා මිසක් ගැයුම් හින්දා නෙමෙයි. ආදරය කරන්න හිතෙන පෙනුමක් තිබ්බෙ.
උදයකාන්ත වර්ණසූරිය ආපහු වැඩිහිටි සිනමාවට ඇවිත්. උදයකාන්ත කියන්නෙ අපේ සිනමාවෙ අමුතු වැඩකාරයෙක්.
පනහක් ගහනවා කියන එක ලේසි නෑ. මේ කියන්නේ පනහේ ෂොට් එකක් නෙමෙයි, අර්ධ ශතකයක් ගහන එක. අවුරුදු කීපෙකට කලින් හාඩ් බෝල් විස්සයි
එතෙක් මෙතෙක් හැම ඉතිහාසයක් ම ලියන ලද්දේ අදාළ යුගයේ දේශපාලන හා ආගමික බලය උසුලන
සිය නිර්මාණවලින් නිරූපණය වන්නේ තමන් මුහුණදුන් අත්දැකීම්දැයි ලේඛකයෙකුට වඩා ලේඛිකාවකගෙන් සමාජය විසින් ප්රශ්න ඇසීමත්,
ලෝකයේ මොනම මනුස්සයකුට වුනත් "කරුමය"කියන දේට මුහුණ දෙන්නම සිද්ධ වෙනවා.
"ගෑස් සිලින්ඩර් පිපිරෙන්න අරන්.. සමාගම් සංයුතිය වෙනස් කරලා," ඔහු කියාගෙන ගියේ ය..
'රහස් කියන කඳු' නැරඹීමෙන් ලත් ප්රහර්ෂය නිසා ලියවුණ සටහනක්.
ස්ත්රියකගේ චරිතය ඇසුරෙන් ස්ත්රී කේන්ද්රීය නවකථාවක් ලිවීමටත් වඩා උත්තම පුරුෂ දෘෂ්ටි කෝණයෙන් ම
කෙලවී ගිය ලාංකිය සිනමාවට කෙලවෙලාම ගියේ ජාතක කතා හා ජාතික කතා නිසාය.
"මගේ රාජකීය මහිමය, ඩයනා"
යුග දිවියක් ගෙවන කාන්තාවක් සහ පිරිමියකු යනු ම එක් ආකාරයකට තම තමන්ගේ පුද්ගලික නිදහස ස්වයං වාරණයකට ලක් කර ගත්තෝ වෙති.
අට හැවිරිදි චුයියා වැන්දඹුවක් වී ඇත. ඇයට මතකවත් නැති ඇගේ විවාහය
“කලා නිර්මාණයක් කොතරම් මිහිරි වූවත් එහි සත්යය යටපත්ව මනුෂ්යත්වයෙන් තොර නම්
Image@ Benedetta 2021
දෙවියන් විසින් මිනිස්සු පිස්සු වට්ටන්නේ එයාට මිනිස්සුන්ට කතා කරන්න ඕනි උනාම...'